Suchergebnisse

Zeitschriftenartikel (24)

1. Zeitschriftenartikel
    Kuehnlein, R. P.; Schuh, R.: Dual function of the region-specific homeotic gene spalt during Drosophila tracheal system development. Development 122 (7), S. 2215 - 2223 (1996)
  2. Zeitschriftenartikel
    Reuter, D.; Kuehnlein, R. P.; Frommer, G.; Barrio, R.; Kafatos, F. C.; Jaeckle, H.; Schuh, R.: Regulation, function and potential origin of the Drosophila gene spalt adjacent, which encodes a secreted protein expressed in the early embryo. Chromosoma 104 (6), S. 445 - 454 (1996)
  3. Zeitschriftenartikel
    Frommer, G.; Schuh, R.; Jaeckle, H.: Localized expression of a novel micropia-like element in the blastoderm of Drosophila melanogaster is dependent on the anterior morphogen bicoid. Chromosoma 103 (2), S. 82 - 89 (1994)
  4. Zeitschriftenartikel
    Kuehnlein, R. P.; Frommer, G.; Friedrich, M.; Gonzalez-Gaitan, M.; Weber, A.; Wagnerbernholz, J. F.; Gehring, W. J.; Jaeckle, H.; Schuh, R.: Spalt encodes an evolutionarily conserved zinc finger protein of novel structure which provides homeotic gene function in the head and tail region of the Drosophila embryo. EMBO Journal 13 (1), S. 168 - 179 (1994)

Hochschulschrift - Habilitation (1)

1. Hochschulschrift - Habilitation
    Schuh, R.: Analysen molekularer Mechanismen während der Embryonalentwicklung und Organogenese bei Drosophila melanogaster. Habilitation, TU Braunschweig (2001)